This is it... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Thom Buijs - WaarBenJij.nu This is it... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Thom Buijs - WaarBenJij.nu

This is it...

Door: Thom

Blijf op de hoogte en volg Thom

02 September 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Oke, nog een paar uur en dan gaan we. Steeds sneller wordt de droom een werkelijkheid. De minuten tikken voorbij en de zenuwen zijn moeilijker in bedwang te houden. Toch is het een fijne spanning. Het uitzicht op een jaar lang geweldige dingen mee maken, ervaringen opdoen, het zal je maar overkomen. Ik weet ook wel dat Jolien en ik bevoorrecht zijn dat we deze reis kunnen en mogen maken met elkaar. Op deze blog hoop ik jullie een kijkje te geven in onze reis en onze ervaringen te delen (en wil ik jullie ook jaloers maken haha).

Goed, de laatste uurtjes tikken weg. Nog maar eens kijken of ik alles heb. Hoewel er ook niks meer in past. Het gaat jullie goed en tot over een jaar!

• 02 September 2014 - 12:59

Roland Oomens:

Ontzettend veel plezier kerel, zorg goed voor mijn meiske en laat maar komen die toffe verhalen ! Tot straks.... voor het afscheid ...

• 02 September 2014 - 14:03

Wilma:

Tja jongen,ook hier slaan de zenuwen op hol.En de eerste traantjes zijn al gevloeid.Zie je zo! Laat de buikpijn maar komen en de rest! Samen veilig uit en thuis,samen een geweldige tijd beleven.XX

• 02 September 2014 - 16:16

Laura:

Lieve Thom en Jolien! Een hele mooie reis richting Argentinië! Zoals ik tegen Jolien ook al zei, maak er een spetterend begin van!! Dikke knuffel vanuit hier!!

• 02 September 2014 - 16:32

Rianne:

We kijken hier nou al uit naar het eerste verslag! Dus wacht er niet te lang mee haha!
    Geniet ervan allebei. Laat het heel bewust over je heen komen en denk eraan dat je er zelf wat van moet zien te maken! Ze bakken overal brood! Zorg ervoor dat je later altijd met een geweldig gevoel op deze tijd terug kunt kijken! Je kunt er van uit gaan dat jullie tijdens feestjes en verjaardagen dikwijls over de tong zullen gaan hihi!
    Veilige vluchten en reizen!
    Heel veel liefs van de Govertjes

• 02 September 2014 - 19:51

Cees:

Veel plezier en geniet ervan .....je moet nog zolang werken ;-)

• 02 September 2014 - 22:53

Karina:

Het besef begint langzaam te komen, Thom. Ga je enorm missen, maar weet dat jullie een droom gaan verwezenlijken. We kijken uit naar jullie avonturen. Heel veel liefs van ons allemaal

• 03 September 2014 - 08:35

Jos En Ellen:

Hoihoi Thom en Jolien,
    Veilige reis, heel veel plezier, heel veel mooie momenten, heel veel mooie foto's, heel veel mooie herinneringen, heel veel kilometers, heel veel genieten!!! Dat het een topjaar mag zijn!! Groeten Ome Jos ellen Bart en Manon

• 03 September 2014 - 19:25

Rob En Lanny:

Hi Thom en Jolien,

ook vanuit Den Bosch heel veel plezier het komende jaar gewenst en geniet van alle avonturen die jullie gaan beleven, stik jaloers dat wij dit niet kunnen ondernemen :)
    Nou pas goed op elkaar en we zien met veel plezier jullie reisverslagen tegemoet.

dikke kus van lanny, rob, en natuurlijk axel ,jens en mats!

• 03 September 2014 - 20:38

OPA:

THOM EN JOLIEN,.
    WIJ WENSEN JULLIE EEN GOEDE MOOIE EN GEZONDE WERELDREIS. OOK WIJ HOPEN VEEL
    MOOI"S EN AL WAT JULLIE TEGEN KOMEN,MET JULLIE TE BELEVEN.BLIJF ALLEBEI GOED OP
    ELKAAR PASSEN.EN VERDER GOEDE REIZEN EN VLUCHTEN,HOPELIJK BINNEN KORT EEN BERICHTJE
    VAN JULLIE. GROETJES VAN OMA EN OPA.

• 05 September 2014 - 15:23

Opa En Oma Govers:

hopelijk gaat alles voorspoedig en horen we snel iets van jullie. Goede en veilige trip.